السبت، 17 نوفمبر 2012

كلمات اغنية واحدة عملتلى عمل - كلمات اغنية مهرجان انا اصلا جامد - اوكا واورتيجا وزة

كلمات اغنية واحدة عملتلى عمل - كلمات اغنية مهرجان انا اصلا جامد - اوكا واورتيجا وزة كلمات اغنية واحدة عملتلى عمل - كلمات اغنية مهرجان انا اصلا جامد - اوكا واورتيجا وزة

 كلمات اغنية واحدة عملتلى عمل - كلمات اغنية مهرجان انا اصلا جامد - اوكا واورتيجا وزة
كلمات آلمهرجآن :-
ايش تبغى تكون حصرى واصلى بوراك تشوف وتئامن الشرق هم حسود انزل من فوق وشوف الثانى
 اتحدى الاصل اتحدى الاصل هوا احنا معاكو مش ناو يتحدى الاصل بالتلكس ونزلت معاكو ميدان
 قصدت الباب ونازل قدام بيت الجيران واحدة عملتلى عمل على الارض وعلى الحيطان وانا ماشى واخد بالى وعملت فيه عبيط

مضمنش اللى يجرالى يمكن يجيلى عفريت ومشيت من البار التانى علشان اشوف بحالى انا راجل رايح شغلى وعايز اجمع مالى الناس عايزة ايه الناس بتعمل ايه عين صفرا والتانية حمرا قولولى اعمل ايه ياطاهرة يام الحسن يام الحسن والحسين عين الحسود والحسد يكفينا شر العين اللى مش ناويلى الخير واللى عايزلى الشر والتانى بيضرب بص لفوق وبيتمنالى القر وعملنا عقدة لناس بعد مكانو الاساس ارقام على التلفون العاقل والمجنون اللى يشتم يتريق واللى ليشكر بجنون عينى ليلى ليلى سيدى ليلى ليلى
واحد عمال بينق ويقول دة عندو وعندو ايشى 100 ومليون وبينقل للى جمبه دة كلام الناس كتير دة كلام الناس بيحسد



0 commentaires:

إرسال تعليق

تابعني على الفايسبوك

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *