الأحد، 10 فبراير 2013

بوستات مضحكة للفيس بوك بوستات فكاهية وترفيهية للفيس بوك 2013

كلام فكاهى للفيس بوك بوستات ترفيهية للفيس بوك بوستات مضحكة للفيس بوك بوستات للفيس بوك مضحكة 
كلام مضحك تنفع بوستات للفيس بوك 2013



فين ايام لما كان اليوم اللي قبل المدرسة زي يوم الوقفة .. نستحمی و نحضر اللبس ونلمع الجزمة


إلا الحشيش لا تدخنوه
إلا الحشيش لا تدخنوه
إلا الحشيش لا تدخنوه
إلا الحشيش لا تدخنوه

اقراها كده من اليمين للشمال !!

بقول من اليمين للشمال مش بالعكس يا محشش انتا وهى ^_^

<!-- adsense -->

ﻣـﻴــــﻦ ﻓـﻴﻨــــﺎ ﻣـﻘـاﻣـــﺶ ﻋـﺸـــﺎﻥ ﻳــــﺮﻭﺡ ﻳـﻌـﻤـــل حــاجــــه

ﻭ فـ ﻧــﺺ ﺍﻟـﻄـــﺮﻳــــﻖ ﻧـﺴـــﻰ ﻫـــﻮ ﻗـــﺎﻳــــﻢ ﻟـﻴـــــﻪ أصـــلا



شـــكــــرا لكــل السواقيــن و بتوع السوبر ماركت عشان كل اما يتكلموا معايا
يقولولي يا "عروسه" ..
بتدوني امل و الله و بنشكح :$ :D



بنت بتقول لأبوها :
أنا رايحة أذاكر مع واحدة صاحبتي
قالها :
وانا أضمن منين إنك مابتكدبيش عليا ؟؟؟؟
...
قالتله :
دادى إنت بتشك فيا ؟؟؟!
قالها :
لأ طبعا ياحبيبة دادى
بس أمك كانت بتقول لجدك كده لما كانت بتيجي تقابلني ^___^


يوم عيد الحب
.......
ورد احمر
لبس احمر
روج احمر
هدايا حمرا
دباديب حمرا
.
وجهنم الحمرا ان شاء الله



مﻦ هما ﺑﻨﺎﺕ ﺁﻟﻨﺎﺱ

ﺍﻟﻠﻲ ﺃﻣﻲ ﺩﺍﻳماّ بتحكيلي ﻋليهم !

بينامو ﺑﺪﺭﻱ! بيصحو ﺑﺪﺭﻱ !
ﻣﺎﻋﻨﺪﻫمش موبايلات ! ومش بيسهرو !
ﻣش بيطلعو ﻳﺘﻤﺸﻮرو ! ﻣش بيتخانئو !
بشتغلو ﺩﺍﻳماّ ! بيجيبو درجات جامده **
! ﻣش بيقصو ﺷﻌﺮﻫﻢ ! بيعرفو ﻳﻄﺒﺨﻮ !

ﺣﺪ ﺷﺎﻓﻬﻢ ﻳﺂ ﺟﻤﺎﻋﺔ !!! ^




تـُحٌـيـه لـٌـكـُل بـُنـٌت ,,

عـصـبـيــــه و مـجـن
ــونـــه ، و عــنـيــــده ♥ :$





الحنين هو :

مشاهدة عاشقين في حالة عِناق دافئة ،
وأنا أضع يَداي في جيبي ، وأتأملهُم قليلاً
وبصمت ، ثُم أعود لأكمل طريقيّ وأنا
أردد بصوت خافت ..

__ يارب تجي الشرطه ‹›




عاااااااااااااااارفين انا نفسى اشوف ولد ف الشارع واقوم اقوله انا معجبه بيك من زمان واعمل نفسى قال مكسوفه وامشى :$:$:$

هو بقى هيبص كدهوووووووووون O_O

وبعد شويه هيجرى ورايه يقولى طب استنى اقف ف الشارع واحط ايدى ف جمبى وقاله بتقول ايه يقولى وانا كمان معجب بيكى :D

اروح انا مصوته باعلى صوتى واقوله اخص ع الرجوله ف ايه يا كابتن انت معندكش اخوات بنات ده كتير واروح لطشاه قلم خماسى الابعاد ف نص الشارع وافضل اهلل كده والناس تهدينى :D :D

الدروس المستفاده بقى يا حلوين من الحوار ده
1_ هتصوتى ف قلب الشارع من غير ما حد يقول ف ايه ولا مالها المجنونه ده
2- هتنتقمى من صنف الرجاله وتطلعى اللى جواكى لا وفوق ده وده انتى تزعقى والناس تهدى فيكى بجد كم انا عظيمه
:D

كم انا شريره هع هع هع :D

معلش انه الحشييييييييييييييييش يا سادة :)



هو ليه كل الناس على الفيس بقت عامله رومانسيه ...... اللى تلاقيه بيحب وزعلان مع حبيبته .... واللى يا عينى مجروح ..... واللى بيدور على حب يدخل حياته .... الصراحه الفيس بقي عامل ولا عيادة الحب



ومين فينا مفتحش الباب بالمفتاح !

ونساه في باب الشقه ودخل البيت عاش حياته وناام xD

وصحي علي صوت الحاج

انت عايزنا نتسرق يا حيــــــوان ! :@



تابعني على الفايسبوك

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *